חדשות ומבצעים מבצעים חמים !! צרו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חינם!
חדשות ומבצעים מבצע ללקוחות אשר מבצעים שיפוץ כללי.
חדשות ומבצעים הסדריי תשלום עם ועדי בתים.

קבלן שיפוצים רשום

בין אם אתם מעוניינים לבנות מרפסת חדשה לבית ובין אם ברצונכם להוסיף קומה לבית הגדול שלכם, עליכם למצוא קבלן שיפוצים רשום שילווה אתכם לאורך כל התהליך. חברת א. בילדינג היא חברה מקצועית אשר מנוהלת על ידי קבלן בניין מקצועי, ובמסגרתה ניתן לקבל מגוון רחב של שירותים כמו עבודות גמר, עבודות בנייה, שיפוצים, בניית תוספת ועוד.

קבלן שיפוצים רשום – האם פניתם לאיש המקצוע הנכון?

כאשר מדובר בשיפוץ הבניין היקר ללבנו, אין מקום לפשרות. אנו מעוניינים להיות סמוכים ובטוחים כי ניתן לנו השירות הטוב ביותר. משום כך, כאשר פונים לקבלן, יש צורך לברר אם מדובר בקבלן רשום. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • תוכלו לשאול את הקבלן עצמו לגבי האישור שלו. אם מדובר בקבלן רשום מקצועי, הוא יציג לכם את ההסמכה שלו בשמחה.
  • לבדוק במשרד השיכון – אם אתם רוצים להיות ממש בטוחים לגבי הרישיון של הקבלן, תוכלו לפנות למשרד השיכון. שם ניתן למצוא את שמותיהם של כל הקבלנים הרשומים, וביניהם גם הקבלן שאת שירותיו אתם מתכוונים לשכור.
  • התייעצו עם אחרים – לפעמים תוכלו לחסוך לעצמכם את הבדיקה של הקבלן בעזרת המלצות של אחרים. אם יש לכם חברים טובים שאתם סומכים עליהם אשר יכולים לאשר שמדובר בקבלן רשום, מה טוב. אבל גם אם לא, תמיד אשר למצוא שפע של מידע באתר האינטרנט.
  • הקבלן המנוסה – לפני שאתם פונים לקבלן, כדאי לבדוק את שנות הניסיון שלו בתחום. סביר להניח שקבלן מנוסה יהיה גם קבלן רשום.

הדרך אל הרישיון

הקבלן עובר קורס מיוחד כדי להיות קבלן שיפוצים רשום. על מנת להתקבל ללימודים, יש צורך בתעודת בגרות מלאה, 10 שנות לימוד לפחות ולפעמים גם מעבר ריאיון אישי. הקבלנים לעתיד נחשפים למגוון רחב של תחומי לימוד מעניינים כמו סוגים שונים של חומרי בנייה, כללי הבטיחות באתר הבנייה, חישובי כמויות ומדידות, הצעת מחיר, איך לקרוא את תוכניות הבנייה ועוד. בסיומם של הלימודים האינטנסיביים מקבלים הלומדים תעודת קבלן המאפשרת להם להשתלב בעבודות בנייה שונות ולבנות את החלום עבור הלקוחות הרבים שהם יצברו בדרכם המקצועית.

לקבלת הצעת מחיר המשתלמת ביותר עבורכם! התקשרו עכשיו !

052-5547019  אלי

 

צור קשר

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל