חדשות ומבצעים מבצעים חמים !! צרו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חינם!
חדשות ומבצעים מבצע ללקוחות אשר מבצעים שיפוץ כללי.
חדשות ומבצעים הסדריי תשלום עם ועדי בתים.

קבלן רשום לשיפוצים ועבודות גמר

א. בילדינג בהנהלת אלי ואקנין הוא קבלן רשום לביצוע עבודות בנייה עבודות גמר ושיפוצים כלליים במיוחד באזור חיפה הקריות והצפון .

העבודות והפרויקטים שלנו מלווה בפיקוח צמוד של הנדסאי בניין ומנהל עבודה המבטיח דיוק בכל שלב ורמת גימור גבוהה ביותר.  אנו מייעצים ומלווים במקצועיות את לקוחותינו עד להשלמת הפרויקט. העוצמה של א.בילדינג טמונה ברמה המקצועית הגבוהה של העובדים שלה, עמידה בלוחות זמנים,שירות מקצועי ואחריות מלאה לטיב העבודה.

אנו מבצעים עבודות שונות מעבודות בסיסיות ביותר ועד לעבודות מורכבות ביותר גבוהה בהתאם ובכפוף לתקן הישראלי. בחברה צוות עובדים המקפידים על ביצוע מקצועי וברמת גימור גבוהה ביותר.

שיתוף פעולה עם א.בילדינג מבטיח ללקוחותיה חיסכון של זמן יקר בתכנון וביצוע העבודה ובפיתרונות מותאמים אישית.

לקבלת הצעת מחיר המשתלמת ביותר עבורכם! התקשרו עכשיו !

052-5547019  אלי

כאשר אנו מעוניינים להתחיל בשיפוץ עלינו להבין שמדובר בפעולה מקצועית שניתנת לביצוע רק על ידי אנשים מיומנים ומנוסים. לא כל אחד יכול לעסוק במקצוע ודרוש ניסיון רב וידע בתחומים רבים שקורים לענף הבניה. קבלן שיפוצים הוא אדם בעל ניסיון רב בתחום וניתן לסמוך עליו שיבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר. א. בילדינג הינה חברה שמציעה שירותים שכוללים שיפוצים כלליים שונים, שיקום מבנים וגם יעוץ ותכנון.

מהו קבלן רשום לשיפוצים בבית ולמה צריך אחד?

שיפוצים מתקיימים בכל רחבי הארץ מידי יום ביומו. ישנם כמה כללים שיכולים לסייע לנו בבחירת הקבלן שמתאים לנו, כאשר אנו זקוקים לשירותי קבלן שיפוצים כדאי להיצמד לכללים הבאים:

  • מקצועיות – כדאי לברר אודות הקבלן, לבדוק פרויקטים שונים בהם הוא היה מעורב או שעדיין בבניה וכך להבין עד כמה הוא מקצועי. מומלץ גם לשאול לקוחות אחרים שהקבלן עבד אצלם ולקבל מהם המלצות לגביו.
  • אמינות – ניתן ללמוד רבות על ידי בדיקה ברשת על אותו קבלן. אם ישנה אינפורמציה כל שהיא שצריך לדעת, מיד נקבל אותה על המסך. כדאי גם לבדוק בפנקס הקבלנים שהקבלן שבחרנו עובד באופן חוקי.
  • הגינות ושקיפות – כאשר אתם מתכננים להוציא כסף על שיפוץ רצוי שתדעו באופן כללי כמה זמן ייקח השיפוץ, במה זה כרוך ופרטים נוספים חשובים. אם לא קיבלתם תשובות ברורות אז אולי כדאי לפנות לקבלן אחר שיבצע את העבודה בשבילכם.
  • ניסיון – ככל שהחברה נמצאת יותר זמן בשוק כך סביר להניח שהעובדים שלה הם בעלי ניסיון רב יותר. כדאי לבחור בחברה שיש לה ניסיון של כמה שנים בתחום לפחות ולא בחברה שהוקמה לפני כמה חודשים.

שימור מבנים

לא תמיד מדובר בעבודת הריסה או בניית קירות. לעיתים ישנה עבודה אשר דורשת ניסיון רב והבנה. שמור מבנים היא עבודה אשר לא מסתכמת ביציקת בטון ארעית או שבירת קירות ללא אבחנה. אם מדובר בבניין לשימור אז יש להניח שתרצו להגיע לתוצאה הטובה ביותר. על כן אין מנוס מאשר להזמין רק בעל מקצוע שמבין דבר או שנים ויש לו יותר משמץ של מושג בעולם הבניה.

 

לקבלת הצעת מחיר המשתלמת ביותר עבורכם! התקשרו עכשיו !

052-5547019  אלי

 

קבלן רשום לשיפוצים בבית

 

צור קשר

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל